Translate

måndag 30 augusti 2010

UFO

Jag skämtar inte. Jag är fullständigt allvarlig när jag skriver att jag sett tre stycken UFO;n på himlen i kväll. Riktigta UFO;n. Inga rysska raketer eller konstiga flygplan. Först kom ett konstigt orange/röd/gul prick farande över himlen. Skenet blossade upp, sjönk lite och förblev sedan fast. Efter den kom en till och efter ännu en stund kom nummer tre. Inga lampor. Först trodde jag det var månen men när jag såg hur snabbt de flög så går det bara att säga att nej ingen måne. Min enda förklaring är luftballong. men de får väl inte flyga i mörkret? Ännu mera osannolikt att de skulle vara TRE luftballonger ute en kolsvart kväll. Så svaret måste var UFO. Så om någonting sker. Kom ihåg var ni läste det först!

1 kommentar:

Sachiko sa...

Det kan ha varit nödraketer