Translate

måndag 16 augusti 2010

Arbetsvecka!


I dag är det måndag! Idag börjar arbetsveckan! Snart åker vi till dagis. Vem är mest glad, jag eller MIttimellan N? Jag vet inte. För att summera vårt sommarlov så älskar jag fortfarande mina barn. Jag vill gärna var mycket och ofta med dem. Jag har fått njutit av värme och sol, har vilat upp mej och hunnit bli trött igen. Nu LÄNGTAR jag att få komma igång! Vill ha fasta rutiner med tidiga mornar, aktiviteter, träning. Ett mål med mitt arbete, kunna jobba på. Träffa människor igen. Förbereda slutklämmen på min utbildning. Använda min grå hjärnceller, gnugga geniknölarna, tampas med problem, lösa dem. Ja jag är riktigt glad att vardagen smygstartar idag. Trots allt ska jag vara med barnen hela dagen. Så det blir en bra början. Nu ska jag börja väcka mina godingar och se om förra terminens morgonrutiner också funkar denna höst!

GOD DAG PÅ ER ALLIHOPA!!!!!

Inga kommentarer: