Translate

tisdag 17 augusti 2010

Ny termin.

Nu har jag varit i skolan för första gången denna termin. Jag jublar! Tycker det är störtskönt att ha börjat igen. Samtidigt får jag lite hiss i magen ångest. Det blir väldigt mycket att göra de närmaste månaderna. Bara empirin ( det material jag ska forska på) kommer att ta tre-fyra veckor. Om tio veckor ska halva D-uppsatsen vara klar, analysen i sej beräknas ta fyra-fem veckor. Och i början av december ska den lämnas in....sa jag att jag ska läsa tre kurser spanska denna termin också? Samt ha agilitykurs? Och så var det valkampanjen som drar igång nu. Jag är ju fyra på listan och behöver väl engagera mej lite i att få så många röster som möjligt till vårt parti. Och så ska jag träna och tävla Bobbo. Plus en till? Och sist men inte minst ska jag börja träna nu i början av september.

Jag lär inte vara syslolös!

Inga kommentarer: