Translate

fredag 13 augusti 2010

En kvav fredag



I dag har det varit riktigt, riktigt varmt. Så varmt att vi struntade i morgon promenad och gick ner till sjön för att motionera i stället. Bobbo verkade tycka att det var en bra idé.

Barnen plumsade runt i det svala vattnet och jag ångrade att jag inte orkat byta om till badkläder, men jag gick i till låren iallafall. Efter att ha sprungit runt på agilityplan igår verkade både mina och Bobbos muskler behöva vila idag, så jag har iallafall njutit av att göra så lite som möjligt. En sväng till stan, en sväng till svärföräldrarna, bada, laga lite mat och läst tidningen! Vi har fått den i brevlådan igen. Kanske bra att ha nu inför valet, speciellt som jag står på plats fyra till kommunfullmäktige.....

1 kommentar:

Linda sa...

Vilka underbar bilder! Härligt både med hund bad och människobad.
Bilderna får mig att längta till sommaren =)