Translate

fredag 26 november 2010

Världen genom fönstret

Jag stod inne i mitt ynkliga tillstånd och fotade när barnen och hundarna blev utkommenderade en stund. Bilderna är lite mörka och ofokuserade, men de är tagna med lilla digitalkameran. Den fattar inte riktigt att allt det vita ska vara vitt, så den kompenserar för mycket ljus med att bli lite mörka. Men så blir det när jag inte orkar mer. Dålig mamma och dålig matte. Tur att ungarna och hundarna hade det roligt i allafall. Nu sitter de och målar och jag ska sätta på TV;n en stund. Febern har gått över. Så det ljusnar.
Barn o hundar utkommenderade att leka i snön

Lilla N och jag inne och tittar genom fönstret vad busarna gör där ute

Pluto far som en galning genom snön.

Barnen och Pluto leker med varandra. Så kommer alla in lite lyckligare.

Inga kommentarer: