Translate

måndag 8 november 2010

Så var det dags igen!

Nu gör jag ett ryck med veckans försök till en lite starkare och snyggare kropp. Jag har gett upp, vågen är och förblir trasig, så vikten kan jag inte mäta.Stegräknaren vill inte riktigt komma igång igen efter batteribyte, så nästa gång jag kommer ihåg att gå på stan ska jag gå tillbaka och se om butiken kan hjälpa mej. Men tills dess får jag helt enkelt mäta i annat. Egentligen struntar jag i om vågen står på 45kg eller 95kg när jag är nöjd med hur jag känner mej. Och stegräknaren räknar ju inte antalet repetioner på armhävningar så därför kommer jag numera räkna cm och träningsdos. Valet blir Träning, Promenad, Styrka och antalet cm som min mage väljer att krympa med. Kan vara lite osäkert eftersom jag svullnar upp och ner ibland, men väljer ändå denna kroppsdel eftersom jag sååååååå gärna vill att den ska minska väldigt mycket! Jag kommer stämma av söndag/måndag och ni kan hänga på och heja eller götta er i uteblivet/blivet resultat. Den här veckan utgår vi från talet 0.


CM: 0
Träning: 0
Promenad: 0
Styrka: 0


Förhoppningsvis står det -1,5 cm nästa måndag och minst 3 på träning och 6 på promenad och 2 på styrka... Det är målet denna vecka iallafall. Jag vet att den iväg-åkta träningen inte kommer vara så kraftig denna vecka då min bil skeppades iväg igår till verkstaden, och han som mekar heter Marcelo och att jag då inte kommer ha nån som tar barnen. Men det stoppar inte mej. För nu börjar jag så mycket. Jag längtar efter de kommande veckorna. Jag längtar efter mej.

Inga kommentarer: