Translate

tisdag 16 november 2010

Rast igen?

Jag tycker det är väldans irriterande att jag behöver ta en paus då och då i skrivandet. Som nu, det blev bara stopp. Visste inte ett ord till att skriva. Men klockan är kvart i elva. Om 45min är det lunchdags - promenad med dogsen, så jag skulle behöva jobba fram tills dess. Grrrrr. Kanske ett par timmar extra sömn per natt skulle ge bättre arbetskapacitet på dagen, men jag behöver timmarna på natten för att hinna bli klar. Det är bara 3 ½ dag kvar innan jag skickar in den till handledaren. Och då ska både analysen och diskussionen vara skriven. Nu har jag suttit och analyserat och organiserat om allting en gång till. Precis som man ska göra i GT. I dag tänkte jag även lämna över delar till Nettan så att hon får läsa och komma med synpunkter. Det är bra att ha vänner som man kan lita på och som jag kan ta kritik ifrån. Nettan själv tror jag är nervös för att inte fatta någonting. Men gör hon inte det så har JAG misslyckats. Huuu... Kanske en kopp te kan göra skillnad innan jag sätter igång igen. Hopp o hej, leverpastej (åt jag till frukost)

Inga kommentarer: