Translate

torsdag 11 november 2010

Bantning?

Det går inget bra för mej. Jag har för lite tid och för mycket att göra. I går var jag tvungen att ligga och vila i soffan i två timmar. I dag var jag bara tvungen att ta en kopp té efter maten istället för att ta tio minuter extra lång promenad. I morse var jag tvungen att försova mej tre timmar eftersom jag inte orkade gå upp. Och barnen ville heller inte gå upp. Det betyder att jag jobbat tre timmar för lite idag. Och det måste jag ta igen i kväll. Kanske jag tar korta varvet istället för det långa på kvällspromenaden bara för att hinna med allt? Ni ser. Det är inte lätt att banta!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Banta och motionera är inte samma sak. Lär dig skillnaderna så ska du få se att tio minuters extra promenad inte gör nån skillnad så länge du vräker i dig glass och allt vad det är

Neli sa...

Det är bra att du inte hinner banta! Missförstöå mig rätt! Banta är inte bra; bantning leder till viktökning i det långa loppet. det ända som funkar är ju att förändra kostvanor och sitt sätt att tänka... Det är förbannat svårt! men gör man som man alltid gjort så får man det man alltid fått! Jag har provat väldigt många bantningskurer o snabbfixar men nu visar vågen 3 siffrigt... så jag MÅSTE lära mig att det inte finns några bantnings genvägar... ska vi försöka hjälpa varandra?

Anonym sa...

Alltid när man hamnar på såna här sidor ser man alla negativa inställningar om dieter, bantningspiller å dyl. Jag har själv bantat hela livet, och ständigt gått upp. Tills i somras, när jag testade bantningskapsyler (starkt ord) som jag köpte av min kompis. Jag gick ner 14kg på 10 veckor, och har fortfarande inte gått upp även om jag slutat använda dom. Jag rekommenderar verkligen att beställa hem en 5dagars gratiskur på www.snabbviktnedgång.net . Du kommer garanterat bli nöjd, det lovar jag. Lycka till!