Translate

söndag 21 november 2010

Middag för sju

Jag har varit på en fantastisk middag med sex snygga och coola tjejer. Fem timmar stannade vi kvar på restaurangen. Fem timmar. För mej kändes tiden väldigt snabb, Nettan uttryckte med tryck att jo vi var där väääldigt länge. Fast hon har ont i ryggen, så hon har licens på att tycka sånna saker är jobbiga. Vi pratade och pratade och pratade. En resa i sommar, bara vi brudar, planerades, lunchdater bokades och allt medan vi intog en fantastiskt god måltid, förrätt och efterrätt. Billigt blev det dessutom, Marcelos chef bjöd mej på maten, som födelsedagspresent. Hur gulligt som helst. När jag satt där runt bordet och hörde samtalen bytas av med varandra njöt jag. Jag har verkligen jätte fina vänner. På riktigt. Människor med vänner lever längre säger nån forskning. Då kommer jag bli gammal. Tack alla ni för kärleken jag känner för er. För värmen ni ger och för att ni är så vackra!

Inga kommentarer: