Translate

måndag 29 november 2010

v 11

Så var det dags för den nya mätningen. Jag var lite nervös faktiskt. Att vara sjuk brukar ju betyda att jag går upp i vikt.

Hoppsan nu ringde vetrinären upp. Jag måste åka direkt. Berättar mer vid senare inlägg.


Men resultat v11:


cm: -2 cm


Promenader: 3h


Styrka: 40 min


träning: 0 h


Utmaning: Misslyckad. Klarade inte 3h stavgång. Varje gång jag gick med Lilla N drog jag vagnen, svårt att få till stavarna då. Och sen jag blev riktigt dålig var jag inte ute alls, så denna vecka klarade jag inte av utmaningen.


Summa cm: - 7cm på tre veckor

1 kommentar:

Neli sa...

Jag tycker du lyckades skitbra ändå! Vet att du hann 2timmar stavgång och det är sannerligen inte illa med tanke på att du har svårt att hålla saker. Dessutom har du o barnen varit sjuka jue! min nästa utmaning blir lite lättare tror jag... fast ändå inte... hihi måste hålla dig på halster ett tag till! O du.... -2cm är inte kattskit det inte! Heja Åza!