Translate

söndag 17 april 2011

Solen skiner!

I dag har solen tittat fram! Det är fortfarande ganska kallt ute, men jag hoppas kunna vara utomhus och njuta av den här dagen. Hundarna tycker att det är rätt skönt att vistas ute i vårsolen. Bobbo  ligger och njuter i solen medan Pluto far runt och hittar på bus. Bland annat har han dragkamp med barnens pool. Så den är icke brukbar i år. Jag hoppas att ryggen ska orka med ett varv runt lilla varvet. Ungarna får cykla och jag kan gå i makligt tempo. Hundarna får lämna tomten en stund och förhoppningsvis mår hela familjen bra av ett sånt litet äventyr. Marcelo ska försöka rasera min bil idag, för att kunna laga den under veckan. En påsk utan bil.... det låter både lockande och skrämmande. Kanske går vi upp och våldgästar grannarna i veckan? Lite social måste man ju få vara. Men en timme i taget. Ryggen och bilen sätter agendan under de kommande dagarna. Jag har planer på sjö, hund och apportering......

Inga kommentarer: