Translate

måndag 4 april 2011

Diskbråck

Var hos läkaren idag. Och visade hela min härlighet. Alla mjuka valkar och svarta hårstrån på benen som jag inte når ner att raka. Han klämde överallt på mej. Ryggen, magen, höfterna, benen, låren, anus, tarmarna..... ja det var väl sådär trevligt.... Men summan av kardemumman blev diskbråck. Reflexerna i vänsterbenet är jättesvaga. Jag har dålig känsel i benet. Jag har för svaga muskler i tarmen. Jag har ont. Han skrev ut tradolan. Tack. Sen åkte jag till jobbet. Om två veckor ska jag tillbaka. På torsdag ska jag till napprapaten. I morgon kommer Kristin med datorn. Jag gör mitt bästa för att bli frisk så snabbt jaga bara kan. Jag äter mina medc, går och vilar. Det kommer ta ett tag, men jag tror på en stor förändring under nästa vecka. JAg måste bli bättre. Jag bara måste!

Inga kommentarer: