Translate

fredag 8 april 2011

På sniskan.

I dag har jag så gräsligt, fasligt ont att jag hade lust att slå personalen på mina barns förskola när de skämtade med mej. Fel dag! Smärtan jag har i min kropp i dag är obeskrivlig. Vedervärdig. HEMSK! Jag är äntligen lite rakare, efter gårdagens pärs hos napprapaten. I går kväll var jag så pass pigg att jag till och med dokumenterade min snedhet. Fast att jag numera är rätt så rak, till skillnad från två dagar sedan. Jag tror att det kan vara svårt att förstå hur jag ser ut. På bilden sträcker jag på mej. Nej jag vilar inte på ena benet eller skjuter ut höften. Och ja, jag ser ut som ett stort fettmonster, men det kan ni blunda för. Jag gör det. Det här är alltså gårdagens kort. I dag skulle jag aldrig komma på tanken att göra sådär. Herregud, jag ser ju glad ut. I dag är det bara ren och skär tortyr!

Inga kommentarer: