Translate

onsdag 20 april 2011

Lekdag


Dagen flyter på bra. Ungarna leker och har buskul. Det är träning med hundar, cykling, legobygge och nu har vi precis kommit hem från skogen. Där hade vi skattjakt och körde sök med hundarna. Vi åt plättar och grabbarna sprang runt på berget och skrek att de var kungar över världen. Om inte ryggen varit så dålig hade jag jag sprungit runt med dem och utstött mitt vårskrik. Skriket som jag ännu inte släppt ur mina lungor.
Under leken uppstod lite blodvite på stackars Sebbes lillfinger. Stora N blev sur och fick en utskällning på rummet när vi kom hem av mej. Under tiden tog tjejerna hand om Sebbe. Nu sitter grabbarna hand i hand och
skrattar igen. Min bästa vän ringde förut och det var skönt att få höra hennes röst igen. Vi bestämde en date nästa vecka. Det går alldeles för långt mellan gångerna vi ses. Nu är det faktiskt två veckor sedan sist...

Inga kommentarer: