Translate

måndag 11 april 2011

Måndag

Napprapat, jobb, samtal med läkaren. Sned, ont, minnesförlust. Solsken, värme och njuta av vår tomt.


Med de orden kan jag summera min dag. Ryggen gör fortfarande ont men jag klarade av att jobba. En vecka kvar till en veckas ledighet. Jag hoppas ryggen kommer må bra av välförjänt vila. Jag hoppas ryggen kommer må bra av den höjda dosen smärtstillande läkaren skrev ut idag. Men nu ska jag gå och sova. Om jag har orken ska jag skriva ett inlägg om en av mina nya läsare i morgon. En härlig brud, jag enbart känner genom kommentarerna hon skriver till mina gamla inlägg. Nu är jag trött och ryggen mår inte bra av stolen. Sov gott världen, idag har en diktator till blivit tillfånga tagen. Kanske är världen lite bättre i morgon?

2 kommentarer:

Linda sa...

Har precis börjat läsa din blogg. Måste bara skriva och berätta att jag tycker att din blogg är en av dom mest välskrivna, underhållande och rolig blogg som jag någonsin läst. jag fastnade totalt i din blogg första gången jag läste den, satt upp en halv natt och läste både 2009 samt 2010. Hoppas du kommer att fortsätta att blogga läääänge!! För jag ser fram i mot att få fortsätta att läsa din blogg =).

Åza Diaz Mägi sa...

Jag uppskattar varje ord du skriver. Både ris och ros!