Translate

torsdag 1 april 2010

Tabletter som funkar.

Det är en fantastiskt varje gång! Som jag kan ta en värktablett. Så det gjorde jag i dag när ryggen höll på att ta kål på mej. (Efter att ha varit gravid och ammande i lite över fyra år, levt med diskbråck och migrän utan att få ta några smärtstillande så blir jag lika chockad varje gång jag kan.)Jag avstod, efter att omgivningen protesterat, från att träna.....helt fel anser jag nu när jag mår mycket bättre. Så jag har faktiskt mäktat med att städa halva huset. Jipee! Nu har klockan passerat nio och mina barn börjar bli ledsna, så om jag hinner så tar jag resten i morgon. Det är fullspäckat schema, bara roliga saker så det ser vi fram emot!

Ps: Observera sambons kommentar ; Lägg dej i soffan så dammsuger jag när jag kommer hem.
Ps2: Observera att han lovade att plocka undan och ta disken också.
Ps3: Han kom hem, satte sej vid dukat bord reste på sej och gick in och lade sej.......och somnade.
Ps4: Observera att han kommer bli skitsur nästa gång han säger att han ska göra nåt och jag svarar..-Visst.... och sen kommer jag inte säga mer och han kommer att lova att göra vad det nu är... och han kommer inte göra det. Men det är han som blir sur, inte jag.

Inga kommentarer: