Translate

lördag 10 april 2010

Jag är trött nu.

Nu har jag sprungit på stan med mina hulliganer. De var osams som bara den och Lilla N gallskrek när hon blev nertvingad i vagnen. Men ibland är hon säkrare där än att springa runt i rulltrappor. Små barn kommer bort väldigt, väldigt lätt och med tre att hålla reda på är hon den som minst kommer när man ropar, och så göms hon bäst eftersom hon är så lite. Dock var hon översvallande förtjust när jag gav med mej och köpte en rosa jacka till henne. Annars var det till sonen dagens pengar gick till. Fem år och storlek 128. Ska det vara så? Nyss hade han 116! Det blev vantar till all småttingar, för de försvinner ju jämt, jacka, byxor och nya tröjor till Stora N. Men jag tror att byxor kan var för små. Men det gör inget, då ger jag bort dem i present. Så måste jag ju köpa nya till Stora N då.

Funderar på att sno till mej en dag och utnyttja present korten jag fått till att köpa kläder till mej själv någon dag.

Nu är jag sugen på godis. Ska jag ha mens snart igen? Det var ju nyss.

Inga kommentarer: