Translate

måndag 19 april 2010

I mitt huvud just nu

Ohh, jag är hungrig nu. Kanske frukost vore på sin plats? Biblioteket sen?

Frukost definitivt. Vad vill jag ha på mitt eget bakade bröd? Smör såklart, men ost?kaviar? kalkon? hmmmm. Ska det bli yougurt, O´boy, mjölk till? Inte O´boy i allafall. Känner att börja veckan med choklad inte känns riktigt ok.

Oh, jag har ju glömt sätta på mej stegräknaren. Äh, jag skiter i den den här veckan. Ska jag vara hemma med sjuka barn kommer jag inte ut på några längre sträckor ändå. Då blir jag bara deprimerad. Nu luktar det bajs. Vilken tur att jag inte hunnit ta av blöjan på Lilla N än. Det är väl bara att skrida till handling.

Jag är uttråkad redan och det är bara måndag.

Det går över, bit i hop och spela memory med dina barn istället så glömmer du att vara uttråkad.

Det är ju sant. Och träna ikväll. Biblioteket på fm. Det blir nog en bra dag idag, tror jag.

Bajset.....!!!!!

Inga kommentarer: