Translate

tisdag 13 april 2010

Jag lovar

Jag vill lova mej själv någonting. Men vad?

Jag vill ha en förändring. Är fruktansvärt trött på att ha det så här. Är fruktansvärt trött på mej själv.

Frågar mej själv varför jag inte ställer upp på mej? Varför ska jag svikas för?

Jag är viktigast. Har jag glömt det?

Jag vill lova mej någonting som jag kan hålla. Rita upp en plan som går att följa. Jag vill få till en förändring som jag suktar efter. Jag är trött, men inte tillräckligt trött.

När kommer vändpunkten? När bestämmer jag mej? Ska det vara så här föresten av mitt liv. Blev det inte mer än så?

Ok jag lovar att kolla igenom mina alternativ. Jag lovar att fundera på saken.

Vad det nu är värt.....

1 kommentar:

sachikoblog.com sa...

Inte tillräckligt trött för vad? För att klappa ihop? Fö att kunna somna? För att bli utbränd? Dessa kryptiska texter. Hehe!