Translate

onsdag 14 april 2010

I dag eller imorgon?

Onsdag. Fem timmar att sysselsätta innan barnen ska hämtas.

Behöver fylla i pm:et med Gaventas maktterorier.
Behöver läsa om kvalitativa intervju tekniker.
Behöver beställa böcker till mina kurser.
Behöver läsa biologin kapitlen till min extra kurs.
Behöver handla. Akut.
Behöver fixa nya inneskor till Stora N till fotbollen ikväll. De andra är TVÅ nummer för små. På bara ett par veckor!!!!
Behöver gå ut och gå med Bobbo.
Behöver bestämma mej för vad min D-uppsats ska handla om..........

Så planen är att köra Gaventa, promenad, handla, köpa skor, äta, hämta barn.
Sen sjunga med ungarna i kören, äta, fotboll, hem och laga mat. Hmmm, undra om jag hinner med allt det där......
Resten får jag ta i morgon. En annan dag, tomorrow.....det är så jag!

Inga kommentarer: