Translate

tisdag 13 april 2010

Komplettering

Nu är jag arg! Jag har fått tillbaka mitt uppsats pm som jag redan fått en komplettering på. Hon gnäller över samma sak igen fast att jag har ändrat varje lite specifik sak hon ville ändra på. Det var teoridelen som skulle krympas för att jag hade tagit med icke-relevant forskning, eller rättare sagt böckerna var inte tillräckligt vetenskapliga. Så då gör jag det och lägger till en avhandling från en av Sveriges största inom området. Nu fick jag tillbaka att hon saknar teoriavsnittet! Hallå det är tre forskningsstudier som är med, där jag presentera metod, syfte och vad de kommer fram till.

Dessutom gnäller hon på maktperspektivet. Hon sa åt mej att dra med vilken makt skolan har, så då gör jag det och benar ut maktperspektivet i tre grupper. Nu kom svaret, titta vilken kritik du fick förra gången och gör som jag säger.....ehhh, det var ju just det jag gjorde?????? eller?

Jag blir så trött!

Nu ska jag till skolan och lämna in mitt paper om en text som jag fattat ingenting av.

När är det sommarlov?

Inga kommentarer: