Translate

tisdag 27 april 2010

Återresan till de levande

Usch vilken dag det var igår! Så dålig jag blev. De där max antalet på 8 tabletter panodil överskred jag med råge bara för att överleva. Inte en enda promenad blev det igår. Kom upp i bara 1500 steg. Det var till och från bilen typ. Jag var mer levande än död igår.När vi kom hem på eftermiddagen så slog jag ihop som ett korthus på soffan och vaknade egentligen inte förens vid halv tre i morse. Då var det akut att få ut linserna ur ögonen och Lilla N var vaken och hoppade bredvid mej i soffan. Bobbo var både hungrig och kissnödig så han fick sin kvällsmat och kvälls kiss då. Jag har fortfarande samma kläder på mej, men jag mår mycket bättre. Jag har börjat återresan till de levande, även om jag långifrån mår bra.Nu på morgonen har jag dessutom lyckats skriva ner den observations studie som jag måste ha med mej till skolan idag. I går var det en pina att sitta på en stol. Jag grät nästan för att kläderna gjorde så ont mot huden och varenda led värkte som om de var utsatta för tortyr. Bläää. Får bara hoppas att jag orkar med denna dag. Det är ju nån som fyller år i morgon så det finns ju lite att fixa tills dess. Dessutom är det skola nästa hela dagen. Även om jag känner av leder och rygg fortfarande så gör inte huden lika ont, och det är en STOOOR lättnad. Nu är det 45 min kvar innan klockan ringer för att det är dags att vakna så jag ska väl lägga mej ner och vila en liten stund, nu när Lilla N äntligen somnade här i mitt knä. Det kommer bli en tuff dag för både henne och mej idag.

Inga kommentarer: