Translate

onsdag 6 januari 2010

Trötthets svammel!

I dag fick jag till det! I dag fick jag ett städat hem så till vida att alla saker har lämnat ytterdörren. Kartonger, kläder, husgeråd, julsakerna och allt annat bråte har hamnat på sina platser i huset eller på soptippen. HÄRLIGT!!!!! I morgon är det dags för dammsugning, avtorkning, och allt det andra för att det ska bli fint på riktigt. Sen ska jag till skolan och få skäll för min essä som ska vara på tio sidor och jag fått i hop fyra dåliga...... Nu ska jag njuta va en kväll i soffan där JAG är chef över kontrollen och lyssna på mina barn som är supergulliga och leker jätte gulligt med varandra.

För alla som har missat så är det So you think you can dance i kväll. Äntligen börjar final programmen efter att alla 20 blivit utvalda i gårdagens program. Är sugen på choklad.

Inga kommentarer: