Translate

fredag 15 januari 2010

Klockan är mycket...

...jag borde gå och lägga mej. I morgon är det skridskor och kanske en kompis till dottern ska komma på besök. Lets dance inspirerade barnen till snygga moves. Riktigt snygga och mamma hjärtat gör volter i bröstet. Jag vill att de ska börja dansa tilsammans. Men kansk blev de lite väl djärva när nya trick skulle prövas och en skada tre åring skrek på golvet. Först visste jag inte om det var ryggen som gått av eller revbenen som blivit knäckta, men det visade sej var ljumskarna som fått sej en smäll när brossan i fullfart hoppat på sin lilla systers rygg med knäna först. Han blev livrädd, hon fick ont, jag orolig och pappa förvirrad. Men allt slutade väl och nu äntligen sover de... Jag ska fixa vår te och macka stund innan vi hoppar i bingen. Men jag känner mej lite låg. Som om jag skulle bli sjuk, utan att vara dålig liksom....

Inga kommentarer: