Translate

fredag 22 januari 2010

Let´s dance tyckande (usch då)!

Jag har tittat på Let´s dance. Nu ska man inte kritisera människor hur som helst, speciellt när man inte skulle göra saken bättre om man själv försökte. Men låt mej säga så här. Marcus Birro, kul att man äntligen börjar förstå vad Jonna föll för hos denna annars rätt mörka tv-typ. Eller mörk, lite stel, eller...ja låt mej säga så här, jag gillar hans arbeten inom media (har inte läst en enda bok av honom) men det är ju inte en person jag skulle bli kär i. Men nu under danserna ser man lite humor och jävlar anamna. Det gillar jag även om dansen kanske inte alltid håller högsta klass. Willy, vad kan man säga? Det är underhållning på hög nivå! Älskar hans energi och hans försök. Jag skrattar härligt, och inte elakt. Hoppas han blir kvar länge! Stefan Sauk, hela han andas snuskgubbe men det är så härligt att se hur han ger sej hän och njuter, även om jag nog tycker att hans danspartner är lite enformig i koreografin. Vad är det med Agneta? Hon är ju rätt duktig men jag klarar inte av henne.... måste vara någon typ av avundssjuka som spelar mej ett spratt, för varför skulle jag annars ogilla henne? Blogg-bruden är snygg att titta på men rätt ointressant och Gudrun vad ska man säga om henne? Det är ett orginal! Önskar jag kommer vara lika smal och vig som henne vid 60+! Annars ingen större förebild.

Nu kommer röstresultatet. Jag tippar på att Rahbi åker! Hej hopp

Inga kommentarer: