Translate

fredag 1 januari 2010

I år vill jag.....

Januari 2010! Från ett klockslag till ett annat bytte vi dag, år och årtionde.Och Moder Jord fattar ingenting! För henne är allt som förut.

Jag avger nästan aldrig nyårslöften, men det jag hoppas för personlig vinning i år är bättre hälsa, vikt nedgång och spännande och roliga upplevelser.

Det jag önskar för vårt samhälle är en ny regering och mer handlingskraftiga politiker i världen som tar itu med problem som miljöförstöring, fattigdom och svält.

Mina mål under året är att komma igång med regelbunden träning samt att tävla ordentligt med Bobbo i agility. Min ambition är att vara en bra mamma och att klara skolan så jag får min examen under januari nästa år. Min ambition är att hitta ett jobb i slutet av året.

Min förhoppning är att få i ordning på tomten under våren och sommaren och att spendera en kul sommar med barnen och alla jag tycker om.

Min dröm är att få dela säng med Marcelo och bara Marcelo.

Mina förhoppningar är att komma igång med politiskt arbete och få börja nosa på att kunna göra förändringar.

I år önskar jag kärlek till alla de som inte har det. Kanske världen blir lite snällare då?

Inga kommentarer: