Translate

lördag 26 september 2009

Sjuk?

Det är snart spöktimmen. Jag har ont i hela kroppen, kanske håller jag på att bli sjuk. Jag vet ärligt talat inte om jag kommer palla de två närmaste veckorna. Det känns som ett långt maraton som aldrig tar slut och min kropp säger ifrån. Det gör ont i öronen, i halsen. Jag är trött på att vara stor och fet. Väldigt trött på det. Att förlora tio kilo vore bra. Att förlora 20kg vore kanonskönt. Om jag kunde tappa 30 kg vore jag i himmelriket. Om jag mot all förmodan skulle droppa 40 kg så skulle jag var smal på riktigt. Sorgligt nog oroar jag mej för allt överflödigt skinn på min mage. Det vor ju skit trist att bli fin i kroppen och ha en massa skinn som bara hänger och hänger. Så blir jag arg på mej själv. Jag kan ju inte ens tappa 5kg så vad sjutton gnäller jag för?

Det gör ont i mina leder, mitt skinn ömmar. Jag tror faktiskt att mina vita blodkroppar kämpar som tusan just nu mot nån baskilusk eller virus. Hoppas de vinner under natten för i morgon är det Mora Träsk.

Inga kommentarer: