Translate

torsdag 24 september 2009

Just nu sitter jag i telefonkö. Passivitet driver mej till vansinne och trots att jag är trött blir jag frustrerad över att inte göra något efter skolan utan bara åka hem. Så idag har jag beställt biljetter till Mora Träsk och just nu försöker jag ändra mina biljetter till Walking with dinosaurs. Vi beställde biljetterna för urlänge sedan. Typiskt nog är det just den helgen som jag ska gå i skolan. Den enda obligatoriska närvaron som krävs på min hundkurs.

Sådär ja, 120 kr får jag lägga till sen så åker vi på fredagen istället. Då ska jag lämna in min hemtenta, så jag får helt enkelt vara klar med den på torsdagen istället.

Idag fick jag möta klassen jag ska ha imorgon. Min uppgift går ut på att tolka en text, man kan väl säga att de klart uttryckte negativa åsikter om att läsa. Det bådar ju gott......

Nu ska jag pussla med barnen och laga mat. Kyckling ris och currysås blir det idag.

Hopp o hej så länge!

Inga kommentarer: