Translate

fredag 18 september 2009

Galet mycket

Denna vecka har varit helt galen! Jag har inte ens hunnit köpa mjölk på vägen. Så nu ekar våra kylskåp tomma. Idag är det handlar dag. Gå i skogen dag. För Stora N har beslutat att vi ska ha picknick nästa vecka. Han har gjort en gästlista och det inkluderar flera vagnar. Så vi behöver vara i en skog där vagnen kommer fram. Det gör dom inte i vår skog! Så istället ska vi till Vrinneviskogen och reka efter en bra plats där vi kan göra kottdjur, dricka varm choklad och låta barnen leka. Sedan är det städardag.Vårt hem är i akut behov av damning och ta hand om tvättning. Sedan rullar helgen på i härligt tempo, så det är idag eller om tre veckor.... Jag älskar att ha aktiviteter runt mej så att jag slipper sitta sysslolös och känna mej misslyckad. Det värsta jag vet är när det inte finns nåt att göra, fast man vill och ingen har tid för en. Så bloggandet har fått lite tid av mej ett par dagar nu. Men jag hoppas kunna smita in på datorn under praktiken nu de närmaste två veckorna och uppdatera allt som händer men framför allt mina tankar om det som händer. Ka bli rätt mycket eftersom jag har rätt mycket åsikter om skolan i dag! Jag ska var på en högstadieskola i Norrköping och hålla i lektioner om religösa texter. Vi får väl se hur det går... Håll tummarna för mej!

Men imorgon blir det Kolmården!

Inga kommentarer: