Translate

onsdag 9 september 2009

Fotopromenad

Idag tog jag med mej kameran ut på skogspromenaden med Bobbo. Jag har verkligen tappat känslan för fotografering och saken blir ju inte bättre av att jag är osams med kameran. Vi tycker inte riktigt samma sak. Så nu ska jag spara till en ny, en som jag verkligen vill ha istället. Nåväl kul är det att fotografera iallafall. Så det blev både vägar, Bobbo, lingon, svampar, träd och stenar. Att vara ute i skogen är ett av det bästa jag vet. Bobbo är en riktig lite skogsmaskin och skogarna runt huset bjuder på allt från trollskog till rena grenlabyrinter. Tyvärr kommer jag inte ut så ofta som jag skulle önska. Mina minsta två trivs inte riktigt i skogen, skulle man väl milt kunna uttrycka det. För Lilla N kanske det släpper när hon kan gå själv och jag ORKAR INTE bära henne hela vägen runt. Dessutom går jag alltid nya vägar, fast att jag försöker hitta samma. Nåväl jag kommer ju hem varje gång. Det är fantastiskt fint höstväder och hela själen känns lättare efter en sådan här utflykt. Bobbo är nöjd, jag är nöjd och redo att ta mej an eftermiddagens maratonlopp med kör och fotboll. Så för att bjuda på lite skogskänsla delar jag med mej av mina halvtaskiga bilder. Bara för att det är så kul!

Inga kommentarer: