Translate

lördag 12 september 2009

En bra höst dag.

Jag hör barnens skratt klinga ute på altanen. Ögonen lyser på min älskade son. Det luktar muffins och äppelpaj, jag väntar hit en av mina bästa vänner. Den här dagen känns så oerhört bra så lyckad och så underbar. Vi har plockat äpplen hos farmor, varit på kalas hos en av Stora N;s dagiskompisar, jag har varit ute i skogen och promenerat med Bobbo, Det är relativt städat i huset. Det överbelamrade sovrummet är kvar, men dit är dörren stängd. Jag får ÄNTLIGEN vara barnvakt till ungarna jag älskar och alla har roligt och trivs. Återigen slås jag av att jag mår så superbra när barnen har roligt. Ibland bråkar jag med mej själv och säger åt mej att jag också ska deltaga. att jag inte ska nöja mej med att andra har roligt. Men jag trivs med det. Jag nöjer mej med att se dem så hjärtans glada. Mina nöjen har förändrats genom åren och detta är livet för mej. Jag mår så himmelskt bra!!!

Emma och Alicia på besök!

Inga kommentarer: