Translate

torsdag 31 december 2009

Bäst i år!

Bästa beskedet: Kusin Totte och Camilla ska få barn!!! Efter flera år av dråpliga försök växer det ett levande litet foster i hennes mage!

Bästa avslutet: Amningen! Äntligen är tuttarna mina!

Bästa insikten: Att Lilla N kommer att överleva. Efter månader av utredning kan de inte ge henne en dödlig diagnos längre. Det betyder inte att hon inte har någon, men testerna visar inte entydigt på att hon är i fara. Alltså ska hon leva!

Bästa köpet: Båten vi ska njuta av i sommar!

Bästa förvåningen: Att blogga skulle vara sååå roligt!

Bästa överaskningen: Marcelos födelsedags present, en hel helg bara han och jag. Då insåg vi hur starkt vårt förhållande är. Vi är inte i närheten av fara.

Bästa blixten: Att inse vilken fantastisk, fantastisk bra mamma min kusin är. Att inse att vi trots alla motgångar kan bli bra föräldrar gör mej lycklig. Hon är dock bäst!!!!! Heja Sachiko!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan faktiskt hålla med dig om att det är det BÄSTA BESKEDET att vi äntligen ska få ett gemensamt barn efter alla dessa år. Känns underbart att kunna ge Kim ett syskon.

Förstår att amningen är det BÄSTA AVSLUTET.

Kram och gott nytt år önskar vi er.

Totte sa...

Haha... Tror du att tuttarna är dina nu...
Glöm det.
Nu tar gubben tillbaka dom efter utlåningen till alla en N....

sachikoblog.com sa...

Tack kära kusinen! Jag är inte bäst, men jag gör så gott jag kan. Du är fantastisk du med. ;)