Translate

tisdag 25 augusti 2009

Marcelo och lite TV

Trodde nästan att detta skulle bli den första dagen utan inlägg, men så fick jag chansen att smita in här. Min älskling, numer 35 år, har gått med i facebook och satt framför datorn nu på kvällen. Stackarn sliter som ett djur med vårt gamla hus och han har säkert krympt fem cm sen helgen. hans steg är så tunga som om han vore ett troll och hållningen lätt lidande. Snart är det dags för SYTYCD igen. Så det får jag inte missa. Det är inte mycket TV jag följer men det här är ett program jag gillar skarpt. Dansen är så fundamental på nåt sätt. Sen har jag inte ärvt någon som helst dansbegåvning, men visst skulle jag vilja kunna flyta runt på dansgolvet och se cool ut. Igår var sista avsnittet av Prison Break. Jag blir så arg när de fegar ur. Visst kunde han dö, men vadå ge honom cancer och...blääää! VÅGA MER! Jag är för influerad av Thomas tror jag. Min härliga vän från Stockholm som föder min foto och film nerv. Han borde hålla fördrag så att fler människor ställde krav på det vi gluttar i oss från dumburken. Nåväl mina favvisar är inte alltid så bästiga, men dessa två samt mycke dokumentärer är mina favorit program. Gillar även Ceasar Millan med sina hundprogram. Hundbiten som jag är. Förresten har jag sagt att Tollaren är en av världens bästa hundraser? Nä nu ska jag slänga mej i soffan och lyckas locka Marcelo därifrån så jag får titta på det jag vill. Det låter dock inte lovande eftersom han just nu skrattar åt något han kollar på. Ivärsta fall får jag spela in avsnittet.....Teknik är ibland bra!

Inga kommentarer: