Translate

lördag 8 augusti 2009

Dans på hög nivå!

Som jag önskar att ni kunde se mina fantastiska ungar dansa! Jag har just legat med en febertopp, halvdäckad och tittat på ett inspelat avsnitt från So You Think You Can Dance sen i tisdags. Dansen är superb och sen skulle mina två äldsta barn dansa likadant. Är det nåt de två saknar så är det all dansbegåvning i världen. Att se dem försöka omfamna varandra, separera, kasta sej på golvet, slå ut med armarna och försöka hitta varandra igen, det var det bästa jag sett på hundra år! På stående fot lovade jag båda barnen att de ska få börja dansa när de är äldre. Vill ni se vad de försökte dansa till så kolla in länken:


http://www.youtube.com/watch?v=xT_a6wpzqOc först är det lite prat men sen är det högklassig tjuvdans!


Snart är det dags att masa sej ut till bruksan och träna agility med Bobbo och Rut. Har knappt kunnat vara ute idag eftersom det varit så varmt. Lilla N har också blivit förkyld så då ville jag inte gå ner och bada. Men är det så här imorgon går vi ner det första vi gör.


Dance on partners!

Inga kommentarer: