Translate

fredag 7 augusti 2009

Fru Järnriddare(ett par veckor till iallafall)

Kära Sachiko, min älskade kusin!
Jag uppskattar din omtanke och det är skönt att ha någon som bryr sej om mej. Nej jag kommer inte gå till läkaren idag, eller imorgon. Vet du hur mycket det kostar? Sen säger de bara att ja det var ju tråkigt att du inte mår bra, men så dålig är du inte så gå hem och lägg dej. Återkom om två veckor om du inte mår bättre.
Låter jag som ocki nu?
Nåväl, skit ska skit ha, sa en gammal klasskompis till mej under gymnasietiden när jag var sjuk. Tillslut blir jag bättre, OCH blir jag inte det, då ska jag uppsöka en doktor. Jag lovar.
Kram!

1 kommentar:

sachikoblog.com sa...

Som ocki? Jo gånger tio. Okej men för din egen skull hopps jag att det inte är svininfluensan utan bara mul-och klöv...eller nåt annat som redan finns vaccin emot.