Translate

torsdag 5 november 2009

Nostalgimonstret

I somras hittade jag ett bedårande linne till min son på Kakmonstret. Å då det blev en nostalgitripp för en 70-talist som mej hade inte sonen en aning om vem figuren var. Dock blev han en smula entusiastisk när jag med charader och livlig dialog försökte förklara charmen med detta monster. Sedan har veckorna passerat och det har inte varit så mycket tal om Kakmonstret. Så idag när jag slog på datorn så var Kakmonstret på google sidan. Då fick jag en idé och kallade till mej barnen och nu har jag suttit och översatt ett tiotal Kakmonster klipp från youtube. Om han blev helt förälskad och exalterad! Så nu har en relation till sitt coola linne. Och nu har jag en fyraåring som går och imiterar kakmonstret till alla han ser! Det är helt underbart och jag blir glad i hela kroppen!

Inga kommentarer: