Translate

lördag 21 november 2009

Lördagmorgon med huvudvärk.

Jag har vaknat på uruselt humör! Hala natten har jag haft tre barn som klättrat på mej. Nu menar jag inget litet gulligt använda mammas kropp som kudde- för det kan jag leva med, nej jag menar verkligen klättrat på mej. Jag har svin ont i kroppen och trots att jag sovit har sömnen varit katastrof vilket betyder att jag inte är det minsta utvilad. När jag tillslut puttade bort de två som var kvar i sängen när Marcelo gått upp och hans plats blev ledig blev det gallskrik! Att somna om var omöjligt. Så nu sitter jag här. Så långt borta från mina barn som möjligt så att jag inte blir skyldig till barnaga. Jag behöver en halvtimme att få mitt humör i schack.

Ett glädje ämne är dock att att det är fint väder ute. Då kan vi bege oss i väg på en promenad och gärna i skogen så känns livet lite lättare.

Godmorgon på er också!

Inga kommentarer: