Translate

onsdag 4 november 2009

Nej se det snöar, nej se det snöar...



Det är vinter! Det snöar och vår "soon-to-be" gräsmatta är täckt av ett tunt lager av lätta snöflingor! Hundarna, Ella, Molly och Bobbo är snövita i pälsen. Jag älskar när snön lyser upp i mörkret. Vad jag dock inte gillar är alla tusenlappar vi måste punga ut på vinterdäck, eller när vi inte kommer upp i backen så vi kan åka in till stan. Men varför tänka på det nu? Efter en kort tur i skogen medan barnen sov i bilen och hundarna sprang som galningar känner hela min själ sej lite uppiggad. Eftersom jag inte tänker åka in till stan mer idag kommer jag dessutom få besök av Jonna när hon hämtar sina hundar! Dagen tycks bara bli bättre och bättre. Dessutom har jag varit och fixat glasögonen så nu har jag hela, som inte ramlar av varje gång jag lutar mej framåt! Jipee!

Inga kommentarer: