Translate

lördag 2 juli 2011

Nu ska de skiljas



En gång i tiden arbetade jag på ett halv mediokert mediaföretag. Jag gjorde allt möjligt från att kopiera filmer och klippa lite barnfilm till att hjälpa till på inspelningsplatser för olika produktioner. Då hade jag nöjet att tala med vår allas Herr Arnold. Med den österrikiska brytningen. Första gången hans assistent ringde trodde jag inte mina öron. Trodde allvarligt att nån skämtade med mej. Sedan ringde han själv. Flera gånger. Våra samtal var väldigt korta. Han ville prata med min chef. Ibland fick jag ta ett meddelande till Roland, ibland lämnade jag snabbt över luren. Men redan på den tiden fick jag reda på om han amorösa liv. Jag till och med fick reda på att han gjort två kvinnor med barn. Om de behöll sina barn vet inte jag. Men jag tycker det är otroligt att lilla jag i en sliten lokal i Stockholm skulle veta mer om hans otrohet än vad hans fru gör.
Maria och Arnold
 När jag sedan såg Maria i olika intervjuer, hon verkar helt underbar men media är media, så slog jag ifrån mej ryktena som nonsens. Varför skulle HON stanna hos honom om han var så otrogen? Så slog bomben ner för ett tag sedan.  Rätt i tid har han barn med en hushållerska och han erkänner att han haft flera otrohetsskandaler. Själv är jag skeptisk till att hon inte vetat någonting under alla dessa år. Men man ska kanske aldrig säga aldrig...

Älskarinnan och sonen



..Nu har Maria sökt om skillsmässa från Arnold. Tidningarna skriver att det är de utomäktenskapliga barnet som knäckt äktenskapet. Hmmm...




Inga kommentarer: