Translate

tisdag 12 juli 2011

I morgon...

I morgon ska jag göra allt det där som jag inte har gjort. Jag ska måla dörrkarmarna. Jag ska städa. Jag ska träna Bobbo och Pluto. Jag ska laga mat. Jag ska spela handboll med Mittimellan N och ta ett parti med Fia med knuff med barnen. Jag ska plocka undan skräpet, fylla släpkärran och jag ska spela Wii. I morgon ska jag inte hoppa över alla måsten som borde vara gjorda. I morgon sk jag sluta skjuta upp sakerna. Jag ska tvätta, fixa med tv;n så vi får tillbaka våra kanaler. Jag ska pussa på Marcelo och jag ska vara på bra humör. I morgon ska jag duscha, veeta benen och om det är fint väder ska jag ner och kul-bada med barnen. I morgon är en ny dag och då ska jag göra allt det där jag skulle ha gjort idag och igår, och i förrgår. I morgon ska jag ladda batterierna. Vila upp och känna att jag har sommarlov.

Inga kommentarer: