Translate

onsdag 13 juli 2011

Kvällskvist svammel

Lite till hann jag med idag, som att kul-bada med barnen, spela handboll och fotboll. Jag tränade hundarna och jag hann läsa en tidning - alltså ta det lugnt. I morgon är sista dagen. Sista dagen med bara min lilla kärnfamilj. Sedan kommer släkten hit. Det ska bli jätte kul. Men trångt. Sen känner jag mej lite stressad inför fredagen. Lögn. Jag känner mej jätte stressad inför fredagen. Har inte kunnat skaffa det jag behöver eftersom jag inte har en bil. Och Marcelo är ju borta halva natten.... Alltså är bilen borta. SUCK. Men det är rätt skönt att gå här hemma och skrota. Ha sommarlov och drömma om mitt nya jobb. I mina arbetsuppgifter måste det ingå fika med Jonna där vi kan jämföra våra ungdomar (hon kommer jobba med ungar i samma ålder som jag, fast de värsta tänkbara grabbarna) och där vi kan fortsätta lösa samhällets alla problem. För hon och jag har alltid de bästa svaren såklart!

Inga kommentarer: