Translate

måndag 1 februari 2010

Måndag med snö och ny ed.


Det är så mycket snö ute att det knappt är sant! Nu är vi så upptagna med alla aktiviteter att det inte riktigt hinns med att njuta av snön. Det blir inte mycket pulkaåkning eller skridskoåkning, men jag tänkte kolla med Frida om vi ska träffas i helgen och åka lite. Det lär ju inte ligga kvar hur länge som helst och när vi kommer hem om kvällarna är barnen jätte trötta och det är mörkt ute.

Idag har jag avlagt ett nytt löfte till mej själv. Ett heligt löfte som jag MÅSTE göra allt för att hålla. Jag känner att det här vill jag inte vara med om igen. Tänk om jag kunde avlägga samma ed till mej själv om att loosa vikt och bli nyttigare och träna mer....

Idag somnade jag en liten stund med näsan över pluggböckerna.....

I natt sov jag två timmar.

Har suttit i viktiga samtal......

Idag älskar jag mina barn gränslöst mycket igen.

Nu ska jag ta en promenad med Bobbo.

Inga kommentarer: