Translate

söndag 21 februari 2010

Natt rapport

Det har varit skridskor, dans, tacos, melodifestival, snökaos, skottning, godis och en himla massa fredsmäklande mellan mina stora barn idag. Det låter händelserikt, men det har inte känts så. Klockan är snart ett på natten och jag ska gå och sova. Jag hoppas stormen är över så att vi kan åka skridskor i morgon. I natt ska jag lägga mej på kudden, läsa lite i min bok och somna som normala människor. Det ska bli jätte skönt. Hoppas alla barn vill sova länge i morgon, för det vill jag. Så har ju Sverige tagit medaljer i OS nu inatt och det är ju alltid lite trevligt. Jag ville ha en bra dag och det har vi haft, om än att snön har slagit nya rekord i höjd. Ska ut och fota det i morgon så ni får se. Nu är det MYCKET snö här hemma! Nej nu ska jag göra natt förberedelser och sussa.

Inga kommentarer: