Translate

fredag 19 februari 2010

FÄRDIG!

Äntligen klar med texten jag slitit med hela natten. Skickade ett mejl till min lärare igår att hon gör mej matt med alla kommentarer och ändringar som skulle göras. Svaret kom i morse:

Från Anita Andersson 09.21

Ha, ha, ha - det är bra! Jag vill också skicka dig en hälsning. Jag var hos Birgitta igår, en ganska svårflörtad lektor som du kanske märkt. Men. Hon visade mig din reflektion från genusföreläsningen och var riktigt lyrisk över det du skrivit. Kul va? Ha det gott lilla du, och jobba inte ihjäl dig! Hälsar Anita

Nu är jag dock färdig och Calle har fått det färdiga dokumentet för att läsa igenom och sedan skicka till Anita. Förhoppningsvis är detta elände slut nu och arbetsbördan kan återgå till det lite mer normala. Men jag har vissa föraningar att vi kommer få komplettera dokumentet en gång till.....

Inga kommentarer: