Translate

söndag 14 februari 2010

Mitt hjärtegäng

Se hela bildenDe viktigaste personerna som står mitt hjärta närmast kan inte räknas på mina tio fingrar. Ni ger mej skratt, ni ger mej tårar. I min resa hjälper ni mej att syna mej själv. Ni pekar på mina fel och bejakar mina rätt. Med suckar och leenden finns ni i min vardag och gör att jag trivs med mitt liv. Även om ni aldrig kan få ansvaret att göra mej lycklig, så är det ni som gör mitt liv lyckligare. I bland driver ni mej till vansinne. Jag blir arg, frustrerad, sårad, förbannad. Men den som en gång funnits i hjärtat kan aldrig försvinna. Det finns många fina människor i världen och jag är så glad att just ni fina individer vill ha mej i era liv. Jag älskar er alla. Tack för att ni finns för mej!

Marcelo, Bobbo, Stora N, Mittimellan N, Lilla N. Pappa, Grace, Juan, Nora, Marco, Petra. Frida, Åsa, Kristin, Anna, Jenny. Jonna, Tezzo, Nettan, Halmstads gänget, Th, och all ni som jag i denna stund tror att jag redan har skrivit

Inga kommentarer: