Translate

tisdag 16 februari 2010

Förvirrad plugghäst

Jag börjar sakterligen komma i kapp med skolarbetet. Min största pärs är den text som ska in till fredag. Men nätterna är långa. Tyvärr är jag i koma på morgonen när jag sitter uppe så sent så dagen blir lite lätt förstörd. Dessutom blandar jag i hop tider för den här och nästa vecka. Glömmer möten och dubbelbokar mej. Nej nattens timmar borde gå åt att sova. Så istället för att att titta på mitt favorit program har jag nu skrivit ett paper om etnicitet till i morgon bitti. Och nu ska jag ta min ömma muskler till sängen och lägga den hårda nacken på kudden och försöka sova. Glömma bort allt som ska göras i morgon och bara koncentrera mina sinnen på att vila. So you think you can dance spelas in och har jag tur kanske hinner jag titta på den i helgen.

Alla ni som drabbas av mitt strul. Förlåt. Kom jag inte som jag skulle så kommer jag nog samma tid nästa vecka. Och alla ni jag försöker få till träffar den här veckan. Vi syns nästa vecka!!!
Utom Åsa, för vi gör ett nytt försök på fredag eftermiddag. Utan hjärnskakningar får vi hoppas.

Inga kommentarer: