Translate

måndag 15 februari 2010

Skolångest

Timmarna springer iväg när de är dyrbara! Nu sitter jag och läser för fulla muggar. Till och med så snabbt att jag knappt fattar vad texterna handlar om. Nu är jag så slut i huvudet att jga måste ta en paus. Strax ska jag och mitt mellan barn äta lunch. Hon är hemma för att vila sitt lilla huvud, i morse kräktes hon. Läkarna har sagt att vi ska ta det lite lugnt med intryck ett par dagar så därför fick hon vara hemma från dagis idag. Men till badet ska vi.

Det är otroligt mycket med skolan just nu, så jag håller på att nå kokpunkten. Förstår inte var denna stress kommer från. Men det känns som om jag inte hinner någonting! Idag kommer jag sitta halva natten, i morgon kommer jag sitta hela eftermiddagen, sedan hoppas jag komma i kapp. Senast fredag ska allt vara klart. Usch, jag skulle vilja lägga det berömda strutshuvudet i sanden och inte titta upp förens om en månad! Men då blir det ju ingenting gjort och skolan blir aldrig klar. Så nu ska jag ta lite lunch och beta av nästa text. Plugga är skoj, plugga är skoj, plugga är skoj, plugga är skoj.....

Inga kommentarer: