Translate

måndag 13 december 2010

v 13

Så var det dags att stå på måttstocken igen. Jag är för trött för längre utlägg så jag konstaterar att kroppen just nu inte vill så mycket. Ingenting händer. Fast jag vet att det kräver mer träning för att nå några bättre resultat, så det är ju inte helt oväntat.


Resultat V 13:


cm: 0cm


Träning; 30 min


Styrka: 30 min


Promenad: 5timmar 50 min


Summa: - 7cm, ja på hur många veckor är det nu 5?


Utmaning; KLARAT: Veckans utmaning var att gå på i 5timmar, och ska jag räkna alla gå promenader och inte bara de som har gått lite fortare så ligger jag på runt 8 timmar tror jag. Svårt att exakt veta eftersom jag inte alltid kollar tiden på dem. Men jag har lyckats och det är huvudsaken.


Min utmaning ligger på ett annant plan men sen när det är dags för mej igen, oj, oj, oj vad tufft fysiskt det kommer bli, hoppas jag!

Inga kommentarer: