Translate

onsdag 29 december 2010

Glömt



Hej här är jag. Inte som jag vill, men som jag är. Jag har inte koll, är rätt kass på många saker. Ber om ursäkt till alla som får en släng av min glömska just nu. Tyvärr har jag inte koll, för jag har glömt. Mamma tjatade alltid om att selen var bra mot glömska, kanske dags att införskaffa en burk? Upptäckte nyss att inga räkningar är betalda. Jag blundar för hur kort tid jag har kvar för min spanska uppgift, men jag har lämnat in del 1 av 3 nu i natt i allafall. Del 2 får väl delvis vara klar i morgon. Måndagen gick obemärkt förbi. Glömde till och med att ta ordentligt avsked från Marcelo i söndags. Han är ju bortrest till nyår. Men jag fattade inte riktigt att han skulle åka nu.... Blev erbjuden jobb idag, det gjorde mej glad men förvånad. Vem vill ha den här tokiga tanten, tänkte jag. Men det är alltid roligt att få beröm. Klockan har passerat tre på natten. Om ett par timmar ska jag gå upp och åka skridskor. Om jag inte glömmer bort att vakna vill säga.


Inga kommentarer: