Translate

måndag 13 december 2010

Okey jag är uttråkad. Har läst redan läst de bloggar som jag följer. Har slutat följa andras så jag kan ju gå in och slå en koll på dem. Men jag har sån lust att hitta nåt att läsa som häpnar mej. Barnen tittar på Bolibompa/sover. Jag lagar mat. Nettan svarar som vanligt inte. Jenny är inte hemma. Marcelo är och hjälper en kompis med bilen. Det är mörkt ute. JAG ÄR HUNGRIG och därmed sur. Facebook är redan läst, en lussekatt äten i morse, och inga pepparkakor har jag. Jag har med andra ord en tråkig lucia eftermiddag. Eller mest beror det nog på att jag är hungrig. Då blir jag tråkig. Och tvär. Och grinig. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Och sugen på choklad är jag! Eller massor av godis. Gärna flera kilo! Ostbågar! Vad gott. Eller choklad. Glass!!! Glass kan man ju också äta! Ohh vad jag skulle vilja ha glass! Fast mat är nog godast när man är hungrig. Ehhh, vem försöker jag ljuga för?Choklad är alltid godast. Men däremot mår man bättre efter att ha ätit mat än om jag äter choklad. Åhhh en chokladtomte.


Nej nu måste maten vara klar!

Inga kommentarer: